1 Ocak 2012 Pazar

Şişman kadınlarda kilolarıyla doğru orantılı bir biçimde artan özgüven bazen canımı çok sıkıyor

bu Tolga da Melis'te ne bulur anlamam, çirozun teki!"
-şişman kadın günlükleri antolojisi cilt2 / sf247


arkadaşlar oturun. bu akşam, ellerinde ekmekleri, önlerinde tereyağlı iskenderleri, arkalarında hazırlanmakta olan dürüm dönerleriyle aşk acısı çeken ama bunu neden çektiklerini asla bilmeyen kızlardaki; "hadi be fuat da kim, dünyada tek erkek fuat kalsa bi mememi bile vermem ona, bir jumbo pizzaya benim gibi bir kadın tav olur mu bi bak şu gözlere!" tipindeki özgüven probleminin hassas bünyelerde açtığı yaraları işleyeceğiz. herkes otursun, sarih olun, buyrun. ben mesela hergün bir yerlerde sürekli yaşanan diyaloğa bir örnekle başlıyorum. sizler de yazınız:

-selam sibel benimle çıkar mısın?
-bu ne cürret aptal, sen kendini ne sanıyorsun manyak gerizekalı, sen kimsin be aptal manyak, haddini bil, bende sana meme verecek göz var mı bi bak bakalım? bak bakalım sana meme verecek göz var mı bende? sana meme verir mi bu gözler bi bak bakalım! yürü inek arabası!

oysa ki arkadaşlar, sibel bir memesiyle bütün Ankara'yı döver. ama işte hayat gailesi, efendim dostlar alışverişte görsün, memelerim bana kalsın mezara götüreyim de kimselere elletmeyim.

Hiç yorum yok:

 

unique visitors
Smith Noble Coupons