1 Ocak 2012 Pazar

seksin kadınlar için hiçbir zaman problem olmaması

bu garip bir şey harbi. hakkaten garip lan. düşün bak o da insan böyle eti var kemiği var etini sıkınca acıyor. bazen orgazma benzer bir çığlık atıyor, işte o güzel bak. sen erkeksin, bildiğin böyle kıllı mıllı bi yaratıksın. kadınlarda da var kıllı tamam sakin ol. ya şimdi erkek milleti olarak sekste sıkıntısı olmadığını söyleyecekler tamamen yalancıdır abi. ama kadın için o geçerli değil çünkü; dünyanın her yerinde içine alabileceği bir materyal ya da bir mal var. (erkek her yerde olm ne dersen de) ama erkek öyle değil illaki kadın olacak illaki o delik olacak. kötü oluyorum amına koyim. abazan derse desinler. bu noktada en iyi çözüm otuzbircilerden gelmiş gibi görünse de ellerini kadın olarak görmekten onların da bir müddet sonra kafayı bozduğu gözlemlenmiştir. aşkım diyeni duydum sağ eline o derece. ama bir kadın hiçbir zaman bir parmağına aşkım diye çemkirmeyecek. düşünsene dünyaya erkek eli olarak gelmişsin. evrimdeki yerin o:) neyse abi kötü oluyorum bak. gözlerim bulanıklaşıyoweow... yaman bir alınyazısıdır, orası öyle.

Hiç yorum yok:

 

unique visitors
Smith Noble Coupons