31 Ocak 2012 Salı

AnKARA

Buradan Ankara'ya teşekkürlerimi iletmek istiyorum.Sen olmasan pek çok şeyin değeri bilenemezdi Ankara.Karanlık gibisin sen olmasan aydınlığı anlar mıydık biz.Soru yok burada son derece soruları sorulmuş cevapları alınmış bir durumdur bu.Saygılarımla.

fotoroman?

fotoroman mı kaldı annem ya? sdflçdfkslşdkfsşk HANGİ DEVİRDE YAŞIYORUZ

boklular sizi.

bonbeloyele bonboleyole

25 Ocak 2012 Çarşamba

yazıklar olsun diyorum.. hasssiktirin diyorum size.

7 Ocak 2012 Cumartesi

LAN! :K

yeller esiyo burda abdestli konuşuyorum oysa. nerdesiniz aminor ya. herkes nerde.
yoksa
dev
bir
dalga
tüm
ülkeyi
yuttu!!!!!!!!!!!!!
yadabuzulçağıyüzündenyalnızyeraltınabirkütüphaneyesığınaninsanlarkitapyakarakısınırken,evinde canlı olan bi ben mi kaldım?
noldukyoksaöldükdearaftakalıpbokuyedim
ve orada şizofrene eğilimli bir hayat mı süreceğim?
NELER OLUYOR

6 Ocak 2012 Cuma

hödüğ.

evimizdeki ergeni bulucam oğlum.
canım bi karafatmayı ters döndürmek ve ayaklarını izlemek istiyor.

öbet.

bikonudabiproblemimvar.

porn

artık eminim biri ben yokken porno izliyor bilgisayarımda. yakın geçmiş boşalıyor.
biri porno izleyip önbelleği boşaltıyor. sürekli epostamı şifremi girmekten yorgun düştüm sitelere. kim izliyo lan porno?

4 Ocak 2012 Çarşamba

fatih adlı sevimsiz arkadaşımız

hala yatıyor. ne yani anlamıyorum ki, bi insan bu kadar mı karı-kız peşinde koşar. bu kadar mı boşlar bu blog mlog işlerini. cık cık cık. yazıklar olsun annem.

kırıcam kafanı.


muck.

2 Ocak 2012 Pazartesi

piç yuvası

kurtuluş yok abiler. evde okulda yolda
darda zorda mapusta helada piçlerden kurtuluş yok.
günlük ihtiraslar ve seks hikayeleri
ilişkiler içilişkiler dışilişkiler
hoşilişkiler beşilişkiler
beynimin kıvrımları çift çift oldu. kış ayları
erkeklerinde kadınların da sekse meyillendiği vakitler madem
seks yapın. buadelairenin de dediği gibi.
sarhoş olun ve seks yapın.
benim beynimi ne sikiyosunuz allahsızlar.
dsfısdg
ağzımı bozdum ama bu da can!!!!!!!!1111111111

bbkz: elaleminki can da benimki patlıcan mı? DEYİL!

meraba 2012

meraba. benim daha ilk. korkuyom biraz. sibelin memelerinden bi de kadının parmağından dem vurmayı çok istiyodum aslında ama ilk benim. korkuyom.

1 Ocak 2012 Pazar

Şişman kadınlarda kilolarıyla doğru orantılı bir biçimde artan özgüven bazen canımı çok sıkıyor

bu Tolga da Melis'te ne bulur anlamam, çirozun teki!"
-şişman kadın günlükleri antolojisi cilt2 / sf247


arkadaşlar oturun. bu akşam, ellerinde ekmekleri, önlerinde tereyağlı iskenderleri, arkalarında hazırlanmakta olan dürüm dönerleriyle aşk acısı çeken ama bunu neden çektiklerini asla bilmeyen kızlardaki; "hadi be fuat da kim, dünyada tek erkek fuat kalsa bi mememi bile vermem ona, bir jumbo pizzaya benim gibi bir kadın tav olur mu bi bak şu gözlere!" tipindeki özgüven probleminin hassas bünyelerde açtığı yaraları işleyeceğiz. herkes otursun, sarih olun, buyrun. ben mesela hergün bir yerlerde sürekli yaşanan diyaloğa bir örnekle başlıyorum. sizler de yazınız:

-selam sibel benimle çıkar mısın?
-bu ne cürret aptal, sen kendini ne sanıyorsun manyak gerizekalı, sen kimsin be aptal manyak, haddini bil, bende sana meme verecek göz var mı bi bak bakalım? bak bakalım sana meme verecek göz var mı bende? sana meme verir mi bu gözler bi bak bakalım! yürü inek arabası!

oysa ki arkadaşlar, sibel bir memesiyle bütün Ankara'yı döver. ama işte hayat gailesi, efendim dostlar alışverişte görsün, memelerim bana kalsın mezara götüreyim de kimselere elletmeyim.

acımasız hayat :(

ya 45 yaşındaki serbest muhasebeci amcam facebooktan tarkan - gülümse kaderine videosu paylaşıyosa dünyaya sövme hakkımı kimse elimden alamaz.


amına koduğumun dünyası

bu kadar netim

seksin kadınlar için hiçbir zaman problem olmaması

bu garip bir şey harbi. hakkaten garip lan. düşün bak o da insan böyle eti var kemiği var etini sıkınca acıyor. bazen orgazma benzer bir çığlık atıyor, işte o güzel bak. sen erkeksin, bildiğin böyle kıllı mıllı bi yaratıksın. kadınlarda da var kıllı tamam sakin ol. ya şimdi erkek milleti olarak sekste sıkıntısı olmadığını söyleyecekler tamamen yalancıdır abi. ama kadın için o geçerli değil çünkü; dünyanın her yerinde içine alabileceği bir materyal ya da bir mal var. (erkek her yerde olm ne dersen de) ama erkek öyle değil illaki kadın olacak illaki o delik olacak. kötü oluyorum amına koyim. abazan derse desinler. bu noktada en iyi çözüm otuzbircilerden gelmiş gibi görünse de ellerini kadın olarak görmekten onların da bir müddet sonra kafayı bozduğu gözlemlenmiştir. aşkım diyeni duydum sağ eline o derece. ama bir kadın hiçbir zaman bir parmağına aşkım diye çemkirmeyecek. düşünsene dünyaya erkek eli olarak gelmişsin. evrimdeki yerin o:) neyse abi kötü oluyorum bak. gözlerim bulanıklaşıyoweow... yaman bir alınyazısıdır, orası öyle.

doğanın orospuçocuklarına ihtiyaç duyması

biz taa eskilerden, padişahlardan da biliyoruz ki onlarda dalkavuklar vardı. var mıydı? vardı. hah işte dalkavuk ne yapar da adam güldürür? şaklabanlık yapar, yani orospu çocukluğu yapar. bu bir ihtiyaç tabii ki. biz orospu çocuklarına sinirlenince, ya da orospu çocuğu görünce orospu çocuğu olmayanla olanı ayırabiliyor muyuz? evet. o halde böyle bir ihtiyaç var. hayvanlara efsanevi işkenceler eden adamları görüyoruz olmasa iyi ama demek ki bu bir ihtiyaç ki var. adeta bir şeylerin kıymeti bilinsin diye gönderilmişlerdir.

üniversiteye gidip sosyalizme gönül vermemiş genç

aile ya da farklı bir etkenle ta ilk baştan beri agnostik, kapitalist, emperyalist, burjuvazi, faşizan... yaşayan genç. tabi bunun doğal sonucu olarak bu saydıklarımızın da sonradan sahibi olmamış olur ve sosyalist olup sonradan kapitale daha bir hırsla sarılandan daha bi etik'e bürünür. ha iyi midir? sonradan kapitalistten daha iyidir. ama hep sosyalistten her daim kötü olacaktır.

yaşlandıkça göğüs dekoltesi artan kadın

bilen bilir celebritylerin gençliğinde mariovari gibi muslukçu tulumu giyen sanayi işçisi tarzlı kadınlar olduğunu. orta yaşı biraz geçtikleri zaman ise 'gösterecek çok bir şey kalmadı ayol bu bünyede, bari göğüslerle dikkat çekeyim' temelli düşüncenin kadınıdır bu.

"yurtdışına çıkmayı çok seviyorum :))" insanı

bak ben böyle fakir fakir takılıp millet ne demiş diye geziniyorum nette paso amına koyim. ahahah... bakıyorum millet yurtdışına çıkmayı çok seviyor. nereye seviyon it! bu esasen selebritilerin röportajlarında ''neler yapmayı seversiniz''in cevabı olarak çıkıyor karşımıza. yurtdışına çıkmayı çok sevmek ne amına koyim? ya bak yurtdışı adamın memleketidir bir şey diyemem, ama senin memleketin burası arkadaş; tokat, antalya, erzurum, trabzon... sen buralardansın. you are here a.q

abazan genç kro ile azgın yaşlı ilişkisi

her gidip gördüğüm turistlik bölgede olduğunu gözlemlediğim ilişkidir.


abazan genç kıro aradığını yıllarca bulamamış ve sonunda eline fırsatı geçirmiştir. azgın yaşlı turist ise aradığını buldu tahmin ettiğimiz ve azıyla yetinmeyip hep fazlasını istediğini düşündüğümüzdür.

tabiki bunların sosyokültürel ve ekonomi açısından farkları vardır. ama sosyokültürle ilgilenmeyecek olan turistimiz ekonomisiyle bu farkı kapatacak ve abazan kıromuz buna itiraz etmeyecektir çünkü; farkındalık kavramı o bünyede bulunmamaktadır, bu durumda ne olacak? elbette bunlar arasında beklentiler açısından bi ilişki söz konusu olacaktır. abazanlık mentalitesi içinde incelendiği zaman gayet haklı bi önermedir fakat; etik açıdan bakıldığı zaman ne denli doğru? tartışmaya açık bi konudur. ayrıca bu ilişkinin kişiler açısından giyimleri de uyumludur ikisi de aynı oranda kötü giyinirler, birisi bol kot pantolonun altına alakasız bi spor ayakkabı ve üzerine ejderha desenli beyaz gömlek giyerken, diğeri pembe bi tişört giyer arkasında playboy işareti olan allah belanızı versin

canlarım.

ağlayan biri ağladığı şeyi ne kadar sikko bulduğumuzu asla duymak istemiyo. ona "HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN SÜPER DERT SENİN DERDİN" demeliyiz.

fatih!

sen ne konuşuyon lan değişik? dfşlkflşksdlş yat zıbar.

kovdum seni kovdum kovdum

sdşfkşfskldşfkld KOVAMAZSIN, BEN ZATEN İSTİFA ETTİM :))))

canım benim, nasılsın?

fsşklşkşsfdkdslşk nasıl bi soru bu amına koyim? nasıl bir soru ya?

yazıklar olsun,
lanet olsun bo hayat
lanet olsun bo sevgim

2012'ye GİRMİŞ olmak

hepiniz girdiniz mi la? 2012 çok güzel gelsenize s sdlşfkdşsf

okonudabirproblemiolmayanadam

böyle puşt gibin ibne gibin dfsşldfkşsfksdffsdşfkşkd

günlerdir cevabını merak ettiğim soru;

kızılcıklar oldu mu?
 

unique visitors
Smith Noble Coupons