18 Temmuz 2009 Cumartesi

müzik dinlerken çıplanıyorsunuz

bunu yapmayın. diyorum ki; her şeyi yapın bunu yapmayın, ya da çıplakken müzik dinlemeyin. dışardan birisi görmüş sizi çıplakken müzik dinlerken. müziğin kökeninde bu yok. çıplakken müzik dinlemek yok!!

yarrak yok!!

iddia ediyorum arkadaşlar, müzik dinlerken çıplanmamızın nedeni; katışıksız doğa seslerini dinlerken ruhumuza o müziğin işlemesi için çıplanıyoruz. tüm tenimizde müziği hissedelim diye. misal, sevişirken çıplanıyoruz. neden amına koyim belimiz çıplak oluyor baldırlarımız çıplak oluyor (anneleriniz çıplak oluyor) neden? neden olarak dipfirizler: zevki tüm bedenimizle hissedelim diye değilse herkes bilir çıkarıp sokmayı. sakil yaşıyor, malaklaşıyor, osuruğunuza boğuluyorsunuz. salak salak samimiyetsiz yazılar yazıyorsunuz. sikim sokum bloglarınız var. bu farklı bir konu. çıplaklar kampında müzik bambaşka.

14 Temmuz 2009 Salı

elektofizyoloji

sikertirler.

istediğim zaman açacağımı söyledim

bunu şimdi yapmıyorum bunun bilincindeyim. sekaletinizi koruyun. açacaz illaki.

götünüzün donuşunu izleyeceğim

götünüz donacak. inkar etmeyin götünüz donarsa donunuz da götünüze yapışacak. don yapışınca sik ve taşaklarınız da ağzınıza akacak. irin çıkacak o götten. başka türlü donmaya donma demem. göt dediğin donacak aga.

6 Temmuz 2009 Pazartesi

kumanyaya saygı

annenizi sikerim! tüm aklınıza gelebilecek yaşamların içerisinde yenilebilecek en nadide yemektir kumanya. itirazı olan piç siktirip git!

otoriter kokoş nurcu

yahu bak diyorum ki, diyorum ki bak; ne sikimsiniz lan? hahjshjajhah

5 Temmuz 2009 Pazar

göze gelmek

''göte gelmekten iyidir''

yarrak.



hiç der mi lan orospu kunnadığı. der mi?

kimse giremiyorken yazmak

siz ne derseniz deyin: bu zevkli illak geleceksiniz illaki başımda toplanıp öğütlemelere geleceğiniz günü bekleyeceksiniz. ta ki ben siktiri çekene kadar.

salaklığınıza ve serbest salınımınıza diyecek yok

yok tabi yarrak yarrak bakınıp duruyorsunuz. gay blogları okuyup otuzbir çekmeye gdiyorsunuz. porno sitelerden çıkmıyor. ufak bir kaltağın hikayeleri ile ilgileniyorsunuz. blogumun amacı olduğu düşünüp salak bu diyorsunuz. annenizin amını görüp utanıyorsunuz. içerik kaygım var sanıyor mal mal bırak yea diyorsunuz. amına çaktığımın salak kelimelerinizle şiirler yazmaya kalkışıyor beğendiğiniz bir programı öve övbe bitiremiyorsunuz...

gayliğinize diyecek yok!

amdan, götten yazılanlar girsin size. tespitlerimle ebelerinizin amındayım kaçmayın! anneler aşkına. tüm blog sakilleri üzerime gelsin. amlardayım. !!!

aşağı yukarı hemen hemen hergün denize girmem:)

sikerler.

gay blogu

shgaskjahashajksakjsakjshakhskjahsahsasaafşghklpohy uovy8htbjry
ipı6jö8tkfidyöj0ıljiuogökpçxfo6ı0öhlfpotıkçooçaf0*50k780hılsofüşür4y0jfut

yarrak gibi sonuna bakmalar...

3 Temmuz 2009 Cuma

obbş





noluyo amına çakiyim?
 

unique visitors
Smith Noble Coupons