2 Haziran 2009 Salı

pompeii güncesi *2*



neyse işte bi hatun düştü yine sabah uykumda yorgun geçen ve sarı sıcağın çöktüğü pompeii gecemin sonunda. ''ilgilenmedi olmasın'' diye direkt olaya girdim. pompeii'de bugünkü menen anlayışlarınıza göre ahlaksızlık vardı. her neyse olan oldu ve şaraba sabahtan abanmaya başladık. pompeii'de her şey yolunda gittiği filan yoktu ara sıra çatlak sesler çıkmıyor zannedilmesin: amına çakacam ya şarapçı olduk koduğumun yerinde diyenler, annelerinizle ilşkiye girdim ama beni kesmedi deyip inleye inleye intihar edenler, abi seks-şarap, seks-şarap,  sex - drugs and rock n roll  bıktım doydum canıma gayrı diyenler..... allah belalarını versin! o zaman inanmıyordu halk. neyse sevgili ellerizekerliler

gözünüzü açınca karşınızda yüksek tavanınızdaki mükemmel roma işlemeli erotikomelankolik işlemeleri görseniz ne yapardınız? ne yapmazdınız zeker'i helll yeahhhlar? hı? ben de aynısını yapacaktım ve elimi kamaşullaha attım, ama burada rahat rahat bile solo çalışılamıyor dostlarım ya size şöyle tarif edeyim; ben diyeyim keti peri siz deyin biyonse öteki desin losttaki keyt... girdi ve teze gelinin yarrağa yapıştığı gibi saldırdı benim matadora.:) gerisi malum....

sıradan bir günün çilesi bambaşkadır pompeii diyarlarında, elleri zekerli ölenler derneği'nin kurulmasına az bir zaman kaldı... bekleyin ahaahahaahhahahahhhaahha.... cadı sila yok orada saçmalamayın, cahilliğinizin bazen cûhelalığınızla yarıştığını düşünüyorum. hiçbi zaman pompeii'li olamayacaksınız!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

 

unique visitors
Smith Noble Coupons