30 Haziran 2009 Salı

sik kırığı

internete not düşülsün diye yazıyorum telaşe mahal yok. sakin olun. bi olay yok yani. ok?

sikeyim çok agresifim!!

ya psikolojin de bozuktur senin orospu evladı.

duman

çok günah işliyor. bi şarkıları var onda böyle dinle dalga geçmişler. ben dinlemedim dinlemem de öyle şeyleri, arkadaşım söyledi. yazıklar olsun ya adam dinle dalga mı geçaehajhajkhskahsakjhkjehakjeaekja nnlödlksjdlksaklf.... olm bak gidin buradan. siktirip.

bloglar günah yuvası!!!

doğru amına koyim. ne sandınız, amına koyayım yayıldınız gittiniz iyice pis ateist kılıklı pejmürdeler. yahu ben ne diyorum? günahlardasınız.

götten vermek

adları bende saklı birçok bloggirl ve blogger'ın yaptığı aktivite, olay, durum, dedirten başlık.

maykıl ceksin vs. ömer çelakıl tipi saç

- ömer çelakıl tipi saç ulaşılmazdır, dökülmez.
- maykıl tipi saç piç işidir, dökülür.
- ömer tipi saç, su geçirmez.
- maykıl'ın muhteviyatı sudur.
- ömer saçı siklemez şifreyle ilgilenir.
- maykıl şifreyi siklese de sikmese de saçı sikler, ağıt sikler!'

yeter bu kadar. maykıl tırttır. öldü piç.

blog kapalı diye yazı yazmıyoruz sananlar

yanlışlardalar zeker delileri. amına koyim boş birisi mi sandınız, öyle mi sanıldık, internet neferleri, göz çeperleri annesinin kuzuları. götlaleleri ayıb oluyore!!!!

29 Haziran 2009 Pazartesi

gay'liğinle dalge geçmek


bunu yapanlar var. neyiniz var amına koyayım. bir kızın kızlığınla dalga geçmesi ne? ne bu? tamam da olmaz öyle. onun makatına girecen düşün arkasından o senin makatına girecek (eyvallah) girin sorun yok. ama amına çaktığımın 'gayliğinizle' dalga geçmeyin. sizi aşağılayan bu tutumunuz değil mi? oku

(0))))

15 Haziran 2009 Pazartesi

banu alkaninho

süper göğüsleri var. çağla şokella.

13 Haziran 2009 Cumartesi

sikergeç

adamın amınak koyar!

10 Haziran 2009 Çarşamba

telepopmusiki

organize blog siki

ahahahahaah bi de bu var. bilinsin heraklitos'un sağ dirseği bu yüzden çürüdü.

götsün!

sir yes sir.

geçtin

evet.

geçsin *1*

bir yerde yazılı metni bulunsun.

blog sakinleri

blog sakilleri!

bakın bilmediğiniz bir şey var ağabey. valla idrak edemiyorsunuz. bloggirl ile blogger farklıdır. ok? okonudabipromlemolmasın! amdan düşen cahiller ve cuhelalar federasyonu mensupları yahu:) tdk'ya geçsin.

şaşırıyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

şaşırıyorum. şaşırmıyorum. şaşırıyorum. evet gerçek bu arkaaşlar!

lan kız bloggirller lan erkek bloggerlar hahahaha lan nerden buluyosunuz o alengirli fotoğrafları. hırsızlar!!! ya ben bakıyorum sakilin bloğuna amına koyim nerden buluyorsa göt biti o şaşaalı fotoları, o alengirli sılayt gösterilerini, o bannerları, o şarkı şeyi siklerini!! ahahhaha lan kalitesiz porno siteleri gibisiniz be (aaa porno izliyür) annen izliyor.

9 Haziran 2009 Salı

beirut

ekşi sözlük'teki badi listemin zamanla sıradanlaşıyor oluşu

ya badi listem var benim ekşide:D :P :) 

bunlar harbiden zamanla sıradanlaşıyor. çok sıradan olunca siliyorum filan değişken ya orası. ekşi sözlük bozuldu:)

8 Haziran 2009 Pazartesi

arkadaşlar tek çare kerkinmek!!!

şimdi dağılın.

genç sakiller rahatsız!!! puahahah...

rahat olun okullu gençler. blog dünyasındaki birçok şey için rahatsızlar. 'öz'ün kaybedildiğini düşünüyorlar, varlık felsefesi özleri dolansın boynunuza. tözler girsin biyolojik yapınıza. allah rahmet eylesin. götünüzden hemşireler kilolarca kal alsın sonra serumla o kanı yine size versin. ama blogların özgürlükler dünytajhsakjskdjksajks:) hahahaha ya hadi git eyyyylen:)

filozoflar dünyası *1*

ahlak felsefesi'ni yazıp ona inanıp öpüp başının üzerine koyup siktirolup gitmiş ahlaksızların dünyasıdır. devam edecek...

georg wilhelm friedrich hegel

hepsi henkel ürünü amına çakayım. temizlik firması çalışanları kılıklı orospu ruhlu ateist faşistler sizi!! 

ister istemez çağrıştırdı henkel temizlik malzemeleriyle. marx'ın temizlik malzemesi işine girmesiyle niçe'nin böyle buyurdu zerdüşt'ü yazması arasındaki fark kadar sofia düşsün başınıza. o kadar.

seksenler odaklı espri yapanın aşağılanması

bu nedir ya? kaç yaşında adamlarsınız. tiynetsiz herifler yahu!

bitsin *1*

oynarbaşlıklı esprisi

dalak malak kol gibi yarak

cacık macık mis gibi ancık

dönme dalak

eyvallah.

noluyo amına koyim?

bir soru cümlesi:) şamillere gel.

ya ufff :(

puahahahhaha. lan siktir git buradan ıra lan topiş ıra!!

yazdıklarımı sildiğim zaman tepki veren garip okur

okur ne yapıyon buda aşkına? ajkshasjjsa

okurlara saldırmayıp öpüp okşayayım da prim yapayım

bu da yeni ve sakil bir anlayış. allah topunuzun belasını versin de komşu amcalar kessin o topu.

okurlara saldırayım da prim yapayım

yeni bir blogculuk anlayışı.

sex on fire

ohhhh!!!!

6 Haziran 2009 Cumartesi

amcık ağızlı

bak böle bak bak!! bak () ahhaasasaahahha. ya ciddi ciddi amcık ağız fenomeni var olm.

naber yavuşaaammm

hahahahhaha. bir esnafın samimi bir esnafa hal hatır sormasıdır.

5 Haziran 2009 Cuma

4 Haziran 2009 Perşembe

kumbela



bu amına kakayım.

gel abi çok kafa kızlar var orda ya

annnnnnn-neni sikeyim be. rezik köpek. adi şerefsiz, bitli kedi, hayvani vaşak, salak yavşak. amın oğlu götün lalesi, amcığın sülalesi... öff beee!!!

hıı karıya gidelim değil mi tilkiiii!!!!

cem ylmz beyanatı.

üniversite öğrencisi için nükleer'e karşı çıkma eşiği

kantinde ya da okul bahçesinde afili bikaç tane solcunun hahahahah muhabbetlerinden etkilenen ergen bünye başlar saldırmaya nükleer'e :) yahu siz ne yapıyırsınıssssss?

3 Haziran 2009 Çarşamba

abimin arkaaşları

ahahahahjhahjahjjhahahaha:)

şimdi bu sakiller sırayla müzik marketin tekine giriyorlar kendi isimlerini söyleyerek ''bu sanatçının kaseti geldi mi abi'' diyorlar:

*

- abi hüseyin yerebakan'ın kaseti geldi mi?
- yok be koçum gelmedi valla:(

*

- ağabey abdurrahman xxx'in kaseti geldi mi ya?
- kimin?
- abdurrahman xxx.
- gelmedi koçum be:(

*

- abi be mahmut erdal'ın kaseti geldi mi?
- yok gelmedi!!

*

- ağabey ibrahim pekbilir'in kaseti geldi mi?
- kimin?
- ibrahim pekbilir.
- ya koçum her gün yeni bi orospu çocuğu kaset çıkarıyor, gelmedi yahu!!!
- !!!!!'^'+^%'+%+^


ahahhahahahhjfsdahhah. ulan be amına çaktıklarım adamın imanı gevredi be. 


edit: lan alttakini yanlışlıkla elim entıra giderekten gönderdim bi bok yok salak salak bakınmayın:)

abim

birkaç bacanağın toplanıp okey oynaması

işte oradaki samimiyet hiçbir yerde yok amına kakayım yahu:) aynı merada otlanan orta sınıf'ın mutluluk resmidir işte o. abidindinoabidindinoabidindino, abidindino'nun çizemediği o işte; mutluluk. ahahhahsdajsajhjajhahahha

depindirememek

antalyalı olan bilir. bir şeyi depindiremezseniz irezil olursunuz.

chuck morrissey


valla ifrada kaçmak gibi olmasın ama: CHUCK ADAMIN AMINA KOYAR!!!!

moda blogu fenomeni

çirkin ve zengin dünya gençliğinin moda blogu aşkının yırtık dondan çıkar gibi çıkışının OLAYI. okey?

2 Haziran 2009 Salı

dünya amdan düşenler derneği

d.a.d.d.

hiç olmadığınız kadar hiç olamayacağınız bloguma hoşgeldiniz

happynes!

am suyuna ekmek banmak

ne yapıyorsunuz siz?

fotoğrafımı çekeyim facebook'a koyayım

kaldırayım da sokayım. o konuda bi problem olmasın. hhahaasasasajahahaha

tellakbaşıların cinsel hayatı

tertemizdir.

shaggy - sexy lady


amlardayım. arkadaşlar bildiniz bunu işte. ''hey seksi leydi ouuuvvvv a a a'' sekaletinize diyecek yok amına kakayım. hahahhahah

bizim formattaki bloglar

neredeler?

her kitabın soundtrackti var.

var

abi bloglar sözlüklerden daha özgür bi pilatform sonuçda asjasaksa

...............yahu hadi git bi gezele ya. babanın taşağını serinletiyoruz ya burada!

şiir *1585*

ama kıramp girmesine derler vajinusmus
haydar bilir dümen basında asılısmus
ne de güzel olur gezmeler
ellerde zekerler.

klasik bir budist, agnostik, ateist, zerdüşist, mecusi insan portresi *2*


:)

klasik bir budist, agnostik, ateist, zerdüşist, mecusi insan portresi


aha! saykodelik midir nedir amın düdüğü yahu? kayalara saldırıyor ormanlardan çıkıyor, piton yılanı sikicisi yahu. tipe bak!

pompeii güncesi *2*



neyse işte bi hatun düştü yine sabah uykumda yorgun geçen ve sarı sıcağın çöktüğü pompeii gecemin sonunda. ''ilgilenmedi olmasın'' diye direkt olaya girdim. pompeii'de bugünkü menen anlayışlarınıza göre ahlaksızlık vardı. her neyse olan oldu ve şaraba sabahtan abanmaya başladık. pompeii'de her şey yolunda gittiği filan yoktu ara sıra çatlak sesler çıkmıyor zannedilmesin: amına çakacam ya şarapçı olduk koduğumun yerinde diyenler, annelerinizle ilşkiye girdim ama beni kesmedi deyip inleye inleye intihar edenler, abi seks-şarap, seks-şarap,  sex - drugs and rock n roll  bıktım doydum canıma gayrı diyenler..... allah belalarını versin! o zaman inanmıyordu halk. neyse sevgili ellerizekerliler

gözünüzü açınca karşınızda yüksek tavanınızdaki mükemmel roma işlemeli erotikomelankolik işlemeleri görseniz ne yapardınız? ne yapmazdınız zeker'i helll yeahhhlar? hı? ben de aynısını yapacaktım ve elimi kamaşullaha attım, ama burada rahat rahat bile solo çalışılamıyor dostlarım ya size şöyle tarif edeyim; ben diyeyim keti peri siz deyin biyonse öteki desin losttaki keyt... girdi ve teze gelinin yarrağa yapıştığı gibi saldırdı benim matadora.:) gerisi malum....

sıradan bir günün çilesi bambaşkadır pompeii diyarlarında, elleri zekerli ölenler derneği'nin kurulmasına az bir zaman kaldı... bekleyin ahaahahaahhahahahhhaahha.... cadı sila yok orada saçmalamayın, cahilliğinizin bazen cûhelalığınızla yarıştığını düşünüyorum. hiçbi zaman pompeii'li olamayacaksınız!!!!!!!!!!!!!

blog gezmekten gözlerimin kovan olması

esasen guvan olması derler ona da neyse işte. fanfinifinfon! ahahhaha ya diyeceğim şu; futbol bloglarında yemek yenilecek yerler tarif edilmesi ahahahahahahahhah!!!!

ne ki bu şimdi aağabey?

1 Haziran 2009 Pazartesi

bana asılan kızlar korosu

böyle trt korosu gibi len. bildiğin ayar değil efe. neyse ben kendilerine bi teklifte bulunacağım: asılma aağğğssss!!!!

serge djiehoua

yer yer geldiklerim

yer yer geldiklerim var. bunlar daha çok zekergillerden oluyor. herkes gelmiyor mu sanki? bakın iyilik olsun diye ahura mazda siksin ömürlerinizi diyor ve öpüyorum: mujjjkkk:)

alet-ü edevat: sennheiser cx200

kullandığım ultrasüpersonik kulaklığım. mis amına çakayım mis.

peri kızı

nerelerdesin naber? :)

interpol - nyc




niyooooorrrrkkkkksitiiiii!!!!!!!!!

haziran - ay ay kitap!


malumunuz hazirandayız ve iki tarihi post yardırdım. hah işte bak şimdi: ya amına koyim cahillikle olmayacak bu işler. alın okuyun lan şu kitabı.

annesinin amından düşerken amın yanaklarına yapışan orospu zekeri

ahahahahha... olm bak düşün eleman düşerken böyle bi tutuyo amın yanağını koparıyo. düş-ün-ebiliyor musun yahu? hahahahahaha ya orospunun taylandlısı yahu. iğrençleşmeyeyim diyorum, diyorum, demiyorum. ahhahahahaha:) dudaktan tutmuş babasının zekeri düşmüyo bi türlü. doktor da şaşırıyo böyle ''ne lan bu çıkan'' diye!!!! yelelerinize sıçiyim yahu!

blogumda yazılanları okuyup yorum yapmayanlar

haaayyyyyyyyyyyyyyyttttttttttttt!!! lan jet ali'ye bağlamayın beni. öt keselerinizi tellakbaşına kesletirim:)
 

unique visitors
Smith Noble Coupons