25 Mayıs 2009 Pazartesi

sözlüklerde toplumsal bilinç yaratmak adına donunu gevşek bırakmak

ebemin ''donun nerede çıkarsa canın da orada çıkacak'' dediği doğurduğu kız çocuklarına söylediği bu sözü anımsadım. salaklaşmayın! moronlaşmayın' oksimoronlaşmayın' oksimoronlaşın! şimdi. şimdi konumuz sözlüklerde serbest salınım gösteren bilinçsiz bilinçlilerin sakilleşmeleridir bu. belki bilinçlileri de vardır. ama sakilleşiyorlar. apartman sakilleri

neyse, çok cesaretliler hakkaten. bende o milleti yerin dibine sokayım özgüveni yok anca zart zurt bilgi içersin derdinde zamazingolar yazıyor çokça okuyorum. ama adamlarda o özgüven nasıl yeşerdi ve dallanıp budaklandıysa annnelerinin babaları yanındaki rahatlığı kadar rahatlaşabiliyorlar. ödün vermiyorlar belki ama özgüvenleri tavan yapıyor. sikimde de değil açıkçası. zevbk alıyorum bundan yapsınlar bana süper eğlenceli geliyor. esasen belirli bi farkındalığı ortaya çıkarmıyor değiller ama o farkındalığı ortaya çıkarırken de bazı gözlnlenebilir farkındalıkları es geçiyorlar. 

sıkıldım. böyle işte ağabey. sikimsonikler donlarını nerede çıkarmaları gerektiğini bilmiyorlar belki.

Hiç yorum yok:

 

unique visitors
Smith Noble Coupons