27 Mayıs 2009 Çarşamba

kokonalarla savaş halinde olmamın neticesinde yenik düşmem:((

zengin olduğum için otobüslerle hiç işim olmaz. ama halka inmek için bunu yapmam lazımdı, entelektüel birikimimi tek başına yetmiyor yetmiyordu. ne yaptım? indim. gerçeklerle yüzleşmem lazımdı. içerisinde büyük dalgalar oluşturup beni boğmalara gelen ansklopedilerim ''çık içimden yeter artık defalarca orgazm ettin beni'' çıplıkları atıyordu. ne yaptım? çıktım. evet.

otobüsteyim işte bilader arkamda pötsümüş ir kokona. resmi kıyafetlerinin olmazsa olmazı alamancı foter'ine benzer dantelli bir şapkası vardı. neyse bıyıklı amca ineceği yer için kırmızı iğrenç ve pis düğmeye bastı ''dingodongo'' derken bu kadının ayağına bastı sakil. kokonanın amından artık çıkması ve onu ebediyete göndermesi gereken atomlar depreşti ve beyinlerine sinyal gönderdi. sinyal yavaş gitmesi gerekirken ''amınakoduğumunpisliğikokonanınsinirleriabartılmışlıkveifradakaçmaklarladahadahızlandı'' her neyse bu bi bastı çığlığı ayağına sakil basınca: ay şeheeereee yeni gelmişşşşş yaaaa paııırrmağııımmmmmmmm ağrıyooorrrr. dedim, lan amın zili sus bi adamı neden yaftalıyon bıyığı var diye. amınakoduğumunpisamlı kokonası. dedi, lanet olsun sizin gibi yeni nesle. bana dedi amıderidenibaretyahu. ahahhahahah dedim teyze, teyze dedim amından düşeni sikiyim. tabi içimden değilse sikertirdi. her neyse yenik düştük amınızdan düşeyim yahu:(

Hiç yorum yok:

 

unique visitors
Smith Noble Coupons