27 Mayıs 2009 Çarşamba

gerçeklerle tokatlıyorum!!!

pucca günlük iğrenç bir blogtur.

bu biline. saldırganlığım sebebi gereksiz insanların artık bir şeyler öğrenmesi gerekliliğinden kaynaklanır. arkadaşlar blog bariz bir şekilde içerik olarak kalitesiz. tuna kiremitçivari cümleler, iclal aydınvari zırlamalar, zaravari sessizleşmeler, recep ivedikvari gülüşler hepsinin mevcut olduğu iğrençleşmenin bininin bir para olduğu seksepalite ve insan ahlakı açısından ayıb etmiş bir blogtur pucca.

yaşınız geldi bilin bunları. kendisi gelsin.

6 yorum:

PuCCa dedi ki...

afferin yavrum okuduğunu iyi anlamışsın...
dünyayı yeniden keşfetmedin amma okuyan her 13 kişiden 12si böyle düşünüyor..
lakin biyeri kaçırmışsın lan şenay düdeğin 120 kilo haliyim, aylardır sevişme yok, erkek yok yazdığım yerden seksapaliteyi nassı çıkardın.. çıkarttığın yerden girip nikahından çıkarak, varmış be hacı seksilik benim göbek adımmış demek istiyorum..

okonudabiproblemiolmayanadam dedi ki...

seksilik filan değil her 13 kişiden 12 sinin gereksizliğini senden daha net biliyorum. kilolu olabilirsin senin sorunun.


amma ve lakin konu şu: içerisin sömürü içeriği. hislerin sömürüle sömüğrüle diğer (üçüncü kişilerin) hiaslerini o kadar güzel sömürür olmuşsun ki farkında bile değilsin be güzelim. bunu bil.

bu da genelin aksine güzel, iyi, hoş, insan gibi bireylerin sorunu da burada başlamaktadır. o önemli onu bil. 30 yaşın üzerinde fetva verebilmek ve nara atıp ''yalnızım ah ciğerlerim, kaç aydır tık yok''culuğu bırakman lazım. bu gereklilikle öper, iyi vakitte olunuz derim.

PuCCa dedi ki...

yavrum şindik makaraıyı geçtim hadi, fetva falan fıstık vari şeyler söylemişsin sen benim niyeti tersten anlamışsın..
bir orhan pamuk bir dosto bir gothe falan olsam harbi doru söylüyorlar diye ciddiye alırım bu söylemleri..
Ulan ben kimim, orayı açmışım eski sevgilimin eşcinsel fotolarını yapıp koyim da rezil olsun idne diyerekten.. Baştan falsoyla başladı olayım yani
hem öyle hayatın anlamı, edebi eserler, ciddiyet, türk tarihine altın harfler falan gibi şeyler beklemek safça biraz geldi bana..

bedava blog sitesine üye olmuşum, ister götümü yazarım ister ayak tırnağımı, ister haca gitme kurallarını..
okunup okunması ayıpçıl uzuvlarımın umrunda değil, para mı kazanıyorum sanki.. haa para verseler allahı olurum bu işin o başka mevzu.. 20 dakika götümü kaşıya kaşıya sallabaş yazdığım yazıdan bi sikim olmayacağını biliyoruz heralde.. Aksini de hiç söylemedim.
Sen nasıl burda eğleniyorsan bende orda öyleyim.. banane yani.. yazdıklarımı dönüp ben bile okumuyorum da..

ti esti to dedi ki...

ben de geldim.

okonudabiproblemiolmayanadam dedi ki...

sakiliyetlik var. seziyorum. hahahahah

ortacı dedi ki...

yalnız karı lafı pis komuş

 

unique visitors
Smith Noble Coupons