29 Mayıs 2009 Cuma

blog formatı


ya arkadaşlar illaki yasal çerçevede malumatlarım var. ama sıkıntı olmasın bu. belirli bir zamazingodan söz etmek söz konusu değil. x formatta blog değil bu blog. yav öylesine bi blog harbiden her fotoğrafı koyabilir her türlü yorum yapıp memelerimize elletebiliriz. ahahhahahahh!!!!! he ciddi amına koyim!

fakirlik yapmayın bunları bana söylettiriyor olmanız çok ayıp. fotmatı da şundan ibaret sananlar harbiden siktirsin gitsin yahu: safi küfür!!!!!!

noluyo size amına koyim. her şeyden bi sürpriz bekler olmuşsunuz. saçma hayatlarınızda sürprizlerle mi yaşıyorsunuz. ömer çekakıl'a benziyorsunuz.

edit: ahahahahhaaaapaphahahpaphahpahp ya oğlanın arkasındaki rakam&sayı siki.

Hiç yorum yok:

 

unique visitors
Smith Noble Coupons